ایده‌نگار

بروشور محصولات پروتئینی دارامان

طراحی بروشور حرفه‌ای

طراحی و چاپ بروشور یک از ضرورت‌های تبلیغاتی هر کسب و کاری است.

اگر بخواهم ضرورت طراحی و چاپ بروشور را در یک جمله شرح دهیم باید بگوییم که:

طراحی و چاپ بروشور علاوه بر تبلیغ خدمات و محصولات شما

به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد.

بروشورها همیشه و همه جا حتی جاهایی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید می‌توانند مبلغ پیام‌های تبلیغاتی شما باشند.

در واقع شما باید با انتخاب صحیح رسانه بروشور؛ بخشی از کمپین تبلیغاتی خود را بر مبنای طراحی و چاپ بروشور‌ها استوار سازید.

طراحی و چاپ بروشور را دست کم نگیرید.

مهمترین اصل در طراحی بروشورها این است که آن‌ها را طوری طراحی کنیم که ارزش نگهداری را داشته باشند.

در واقع بروشورها باید شامل اطلاعات، تخفیف‌های با ارزش و یا حداقل دارای دیزاین و تصاویر جذابی باشند، تا مخاطب را به نگهداری از خود تشویق نمایند.

بروشورها می‌توانند ساعت‌های متمادی روی میز یک شرکت یا روی پیشخوان آشپزخانه یا داخل سبد خرید از یک فروشگاه بزرگ حضور داشته باشند و سربزنگاه، هنگامی که مورد نیاز هستند؛ درست شبیه غول چراغ جادو حاضر شوند.

بنابر این اگر شما هم برای ایجاد رونق در کسب و کار خودتان به اهمیت و ضرورت طراحی و چاپ بروشور‌ها پی‌برده اید با ما همراه شوید تا در مورد جزئیات و روند کار توضیحات بیشتری دریافت نمایید.


چرا طراحی بروشور در آتلیه تخصصی ایده‌نگار ؟
ما در طراحی بروشور اعتبار بالای برند شما را به درستی به مخاطبان منتقل می‌کنیم.

در واقع خط مشی ما در طراحی بروشورهای خلاق این است که به واسطه ایجاد یک ارزش افزوده تصویری؛

حس اطمینان و ترغیب به خرید را در مخاطب برانگیزیم.

برخی از مهمترین ویژگی‌هایی که مجموعه ما را منحصر به فرد می سازد:

  • 25 سال تجربه
  • ۵ سال آرشیو اسناد
  • طراحی توسط تیم حرفه‌ای
  • امکان تحویل پروژه بصورت فورس ماژور
  • انتخاب تعرفه‌های مناسب
  • تحویل فایل لایه باز به مشتری

همگی از جمله عواملی هستند که ما را در میان مجموعه‌های برتر سفارش طراحی حرفه‌ای بروشور قرار داده است.


طراحی بروشور طراحی و چاپ بروشور یکی از روش هایی است که امروزه اغلب کسب و کارهای آفلاین برای معرفی خدمات و یا محصولات خود از آن بهره می‌برند.

طراحی بروشور حرفه‌ای یکی از ملزومات اصلی تبلیغات آفلاین است.

اما پیش از شروع طراحی بروشور ابتدا باید هدف خود را از طراحی و چاپ بروشورها مشخص نماییم.

بروشورهای رقبا را بررسی و نقاط ضعف و قوت طراحی آن‌ها را شناسایی کنیم.

متن بروشور خود را یک‌بار باز بینی کنید، برای ترغیب هرچه بیشتر مخاطب باید نیاز او سنجیده شود، مرحله بعدی طرح مسئله و در آخر ارائه راه حل (که خرید محصولات یا خدمات شماست)

در واقع موارد بسیار زیادی وجود دارند که می‌باید در طراحی بروشور‌ها مورد توجه قرار گیرند.

  • ایجاد یک هویت به هم پیوسته و رعایت اصول برندسازی
  • رنگ شناسی
  • استفاده از فرم‌های مرتبط با موضوع
  • رعایت اصل خلاقانه
  • و در نهایت طراحی call to action مناسب

تفاوت طراحی بروشور و کاتالوگ: بروشورها و کاتالوگ‌ها از تمام لحاظ با یکدیگر تفاوت دارند، در واقع اصلی‌ترین نقطه اشتراک بین کاتالوگ‌ها و بروشور‌ها اطلاع‌رسانی در مورد خدمات و محصولات است.

طراحی بروشورها معمولا بصورت یکپارچه انجام می‌شود؛ حال آنکه طراحی کاتالوگ‌ها بصورت صفحه به صفحه و یا دو صفحه مقابل طراحی می‌گردند.

چاپ و خدمات پس از چاپ بروشور‌ها معمولا مواردی نظیر خط تا و یووی و سلفون را در بر می‌گیرد، حال آنکه چاپ کاتالوگ علاوه بر تمام موارد یاد شده صحافی نیز می‌شوند.

توزیع بروشور‌ها اصلی‌ترین تفاوت کارکرد با کاتالوگ‌ها است.

معمولا چاپ بروشور‌ها را در تیراژ بالاتری نسبت به کاتالوگ‌ها انجام می‌دهند.

توزیع بروشورهای چاپ شده نیز دایره گستره‌تری نسبت با کاتالوگ‌های چاپی هستند.

ما در آتلیه تخصصی ایده‌نگار که در زمینه طراحی گرافیک و چاپ دارای تجربه و تخصص بالایی می‌باشد بهترین طراحی را به شما ارائه می‌دهیم با ما در تماس باشید.