ایده‌نگار

تقویم رومیزی بانک تجارت سال 1397

همان طور که حدس می‌زنید تقویم رومیزی یک روش فوق‌العاده تمیز و محتاطانه برای تبلیغات و ارائه یک برند تجاری به مخاطب هدف است. شاید با خود بگویید امروزه با وجود این همه راه‌های تبلیغات که بشریت را بمباران می‌کند و هر روز هم روش جدیدی ابداع می‌شود، چاپ و توزیع اقلامی چون کاتالوگ، بروشور، سالنامه، سررسید و غیره احمقانه و غیر جذاب باشد؛ اما ما به شما می‌گوییم اگر شما یک تقویم رومیزی طراحی کنید که نتواند توجه بیننده را به خود جلب کند، سرنوشت این برگه‌های چاپ شده به سطل زباله ختم می‌شود و تاثیر بلند‌مدت برای تبلیغات ندارد.

اگر قصد دارید هر روز از سال، کسب و کارتان را به مشتری یادآوری کنید، باید زمان و تلاش را صرف تولید یک تقویم رومیزی کنید که مردم دوست داشته باشند آن را نگه دارند و به این ترتیب به یک روش تبلیغاتی خلاقانه، جذاب و با قیمت مناسب رسیده اید.

اگر طراحی هوشمندانه و با ذکاوت انجام گیرد، تقویم رومیزی می‌تواند به منبع درآمدی برای عکاسان، طراحان گرافیک، تصویرگران و حتی سازمان‌های خیریه تبدیل شود. شما در هیچ کدام از این کسب و کارها نیستید؟ اشکالی ندارد؛ تقویم رومیزی می‌تواند ابزار تبلیغاتی خوبی باشد که هر روز مشتری را به یاد شما می‌اندازد. چاپ تقویم رومیزی یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی است که هزینه زیادی ندارد اما در چشم‌انداز بلند‌مدت شما تاثیر فوق‌العاده‌ای خواهد گذاشت؛ چرا که تقویم رومیزی 365 روز روی میز آدم‌ها جا می‌گیرد. یک دسته تقویم رومیزی برای شرکای تجاری، تامین کننده‌ها، مشتریان و مشتریان هدف خود ارسال کنید و منتظر برداشت محصول باشید.

برای آن که بتوانید یک تقویم رومیزی ممتاز تولید کنید به یک نرم افزار گرافیکی، چندین ساعت وقت آزاد و مقداری خلاقیت احتیاج دارید.

ما در آتلیه تخصصی ایده‌نگار که در زمینه طراحی خلاقانه و چاپ تخصص بسزایی دارد در خدمت شما هستیم.